Jäkla regler!

Det är mycket nu.
Antingen så kommer jag bli lite off och tyst eller så blir det helt tvärtom och jag skriver för att lätta på trycket.
Det har alltid vart min ventil.
Jag har så myyycket i huvudet.
Jag slits åt alla håll och kanter.
Vill att alla ska kunna vara med och bestämma gällande begravning men den sidan av Spikes släkt funkar dessvärre inte ihop.
Och särskilt en person försöker få mig dit denne vill.
Det är så synd,så jäkla synd.
Och jag hamnar precis mitt imellan mot min vilja.
De tycker att jag inte har med saken att göra men det är ju tyvärr det jag har.
Jag är för fan Spikes röst.
Men har pratat med några av Daniels syskon,hoppas saker och ting kan lugna sig lite.
Imorgon ska jag ringa begravningsbyrån sen tar vi allt därifrån.
Galet egentligen att jag som är mamma till den avlidnes barn ska styra och ställa enligt lagen.
Tänk om Daniel hade vart ett engångsligg som jag inte ens kände,så blev jag gravid och detta sen skedde.
Skulle jag då ställa till med begravning helt utan att känna honom?
Jäkla regler egentligen!

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0