låg period.

Kvällskaffe och väntar på att "Biggest loser" ska börja.

Jag är nere i en låg period,mår inge vidare och trycker ned mig själv så sjukt mycket.
Jävla idioti egentligen men jag rår inte för det.
Mitt psyke och jag är inte sams,inte ett dugg.
Jag längtar SÅ enormt tills alla utredningar är gjorda och då om det visar på något så kanske jag kan få rätt hjälp och komma vidare här i livet.
Det lär ju visa på något,jag känner ju det.

Får inte mycket gjort när jag är sån här,är ganska apatisk dessvärre.
Blä!

Imorgon ska jag försöka ta mig upp på byn iaf.
Får väl se hur det går//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Skickar en stor och varm styrke kram och hoppas snart du är på banan igen!
Kramar :love:

Svar: <3
Starsprinkle

2013-05-29, kl 09:33:26
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0