Pinsamma jag

Jag är lite lagom pinsam sådär.
Och att jag är nästintill fobisk mot att skämma ut mig gör ju inte saken bättre.
Gaaah!
Igår på Netto...
Skulle lite snabbt bara ta mig förbi de två som var före i gången för de sniglade som fan.
jag satte foten på palldragaren som stod till vänster om mig för att kunna gå om.
Och vips så föll jag handlöst bakåt,skrapade upp armbågen och (antagligen) bröt fingret.
Spike och en personal fick hjälpa mig upp där jag låg som en strandad val.
Som sagt - jag är rädd för att skämma ut mig...så jag försökte spela så oberörd som möjligt och sa att det gick bra men fick gå ut och sätta mig på en bänk för det snurrade i huvudet och Spike fick ta hand om varor och betalningen.
Jag har aldrig brutit något..
Trodde först det var en vricking/stukning men det verkar vara trasigt.
Läste på 1177 att man inte gör något åt benbrott i fingrar om det inte pekar åt ett helt annat håll än det ska.
Så man kan tejpa ihop det skadade fingret intill det andra osv.
Sagt och gjort.

Haha *gnäll gnäll*
Men jag får gnälla hur mycket jag vill,så det så ;)

Var iväg till gymmet med Spike och Dizzy innan detta.
Det märktes på orken att det var ett bra tag sen sist.
Skönt som fan att komma igång igen dock.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Fredde Exman

Hahahahahahaha du som har haft ihop det med en trucker borde väl veta att en palldragare rullar! tur att du inte sopade i skallen iaf...hmmm eller iof, hade du ramlat framåt hade du ju haft 2 stötdämpare i pannan . När jag slog av ett ben i näven fick jag gå gipsad i veckor, det var iof nedanför innersta knogen och låg lite tokigt. Läkaren satt å försökte bryta det till rätta. Det knakade och knastrade så det stod härliga till innan det kom hyfsat rätt. Men rädd att skämma ut dig har du väl aldrig varit vad jag har märkt ;) krya på dig iaf

Svar: men vad fan,jag har gått på de där innan,de brukar väl vara låsta typ?
fan vad kul med kommentar från dig Fredde exman ;)
Starsprinkle

2013-05-08, kl 17:58:00


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0