Rörd ända in i benmärgen.

Nyss vart ute på en skön kvällspromenad med kidsen och Megas.
Riktigt skönt ute trots det är kväll.


Skulle ju ha det trevligt på marknaden med familjen idag men jag har vart väldigt låg.
Mått väldigt dåligt så jag klarade verkligen inte att gå upp och träffa massa folk som skulle fråga hur man mår och vad det är som egentligen händer.
Så sa mamma att hon kunde ta med kidsen upp,sååå jäkla snällt.
Hade hon inte kunnat hade jag gått upp vilket fall som helst för det är liksom tradition,vi missar aldrig marken.

Samtidigt får jag nästan dåligt samvete för att jag mår dåligt.
Mitt är liksom ingenting mot vad Spike känner,dock uttrycker vi det olika.
Men anyway,kan inte förklara hur jag tänker heller så skitsamma.

Spike är verkligen otrolig!
Mitt i sorgearbetet så kommer han ändå hem med en present till MIG!
Så fick jag denna underbara lilla tavla.
Han sa att det stämde så väl in på hur han känner.
Jag blir rörd ända in i benmärgen.
Fina ungen min <3


Vårmarknaden här är väldigt liten och det var inte särskilt mycket att hurra för men de hade köpt sig lite gott samt åkt tekopparna :)
Så de var nöjda trots allt.
När de gick härifrån så låste jag dörren,stängde av ljudet på telefonen och la mig en stund för att försöka koppla bort allt crap.
Skönt och behövligt.

Godnatt//HellA

Btw så här jag tänker minnas Daniel.
14 år gammal på bilden,glad,frisk och missbruket hade inte börjat ännu.







Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0