Skratt!

Ganska soft dag även om jag vart rätt slö.
Efter en tupplur gick jag ut o satte mig med en stor mugg kaffe i solen,kollade på när Leeloo byggde koja med sina kompisar (som de jämt och ständigt gör) så fick jag ganska snabbt sällskap av Elin + hennes kille Dennis,Marie och Camilla.
Satt och garvade så mycket att jag fick ont i magen,älskar det.
Det behövdes.
Ni skulle höra oss när vi sätter igång,heeela sjukt,seriöst.
Spike var iväg och umgicks med sin kompis H.
Det tycker jag var skitbra att han pallade komma ut lite,de hade vart i skogen mestadels av tiden och njutit av dagen.
När han kom hem sen joinade han oss kärringar ^^


Imorgon ska vi försöka komma igång med träningen igen.
Nu var det längesen så man lär ju ha tappat allt.
Kommer säkerligen få fet träningsvärk,det var säkert 3 veckor sen - minst.
Först kom det sjukdomar,sen dödsfall men nu jävlar behöver vi börja svettas och flåsa igen.

Nu tar jag kväll//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: C

Har inte läst bloggen på ett tag och så möts jag av det här- jag är så hemskt ledsen för Er skull!
<3

Svar: tack <3
Starsprinkle

2013-05-05, kl 22:33:53
URL: http://kanjagkandu.se
Skrivet av: Sandra

Jag har också läst din blogg och jag kan inte ens tänka mig vad din fina son får gå igenom och hur du måste må.
Kram till Er

Svar: <3
Starsprinkle

2013-05-06, kl 19:18:59
URL: http://gudis.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0