torsdag

Hoppas Spike haft kul med klassen idag :)
Stackarn ringde efter lunch nångång och sa att någon snott hans regnjacka inne på Universeum och att jag inte fick bli arg för det.
Hahah ofta jag skulle bli arg för det,inte hans fel att någon stulit av honom!
Wtf liksom?

Badat Leeloo,badat hunden,tvättat några maskiner tvätt,lagat mat,plockat,handlat på Lidl,druckit massa kaffe bla bla bla.
Det har vart min torsdag i det stora hela.

Har träningsvärk idag minsann :)
Hur gött som helst.
På't imorgon igen.

Nu ska jag sätta mig vid tv'n lite//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0