Vackert blek.

Gött med kort vecka,sista skoldagen idag.
Slippa gå upp 5.45 imorgon bitti,whoop whoop.
Var just upp till skolan med Leeloo och Megas sen så tog vi skogsvägen hem.
Mys,mys.


Satte mig med en mugg kaffe ute på gården igår för att vänta in Leeloo o hennes vän F.
Sen joinade morsan.
Efter någon timme kom F's mor Sara och hennes mor Marja.
Så tittade Marie ut och sen Camilla.
Och till sist kom Spike hem.
Haha,så det var ingen som tänkte på tiden därför blev jag så bränd av solen,värsta sexiga röda haklappen.
Det gör inte ont dock,så det är ju bra.
Jag är en sån där människa som inte VILL ha färg.
Folk har extremt svårt att förstå det,haha.
De varken kan eller vill förstå hur man medvetet kan VILJA vara blekfis.
Jag tycker det är vackert.
Därför gömmer jag mig alltid för solen.

Take care folks//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Samma här. Min mamma & mormor TVINGADE mig att sola när vi var utomlands när jag var 14. Jag ville inte bli brun, men "tio min kan du sola i alla fall!" eeh..

Svar: ahahaha wtf?
Starsprinkle

2013-05-08, kl 09:32:37
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Cim von Wowern

JAPP!! Helt sjukt, hahahaha.

2013-05-08, kl 19:33:38
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0