Välja ut gravplats & käftande.

Vart galet klibbigt ute idag,som värsta regnskogen.
Det mullrade lite minsann förut så förhoppningsvis blir det lättare imorgon :)

Käftat en massa med den där person idag med.
Hon ger sig inte.
Jag har sagt åt henne både på sms och över telefon att sluta höra av sig till mig,jag vill inte ha med människan att göra.
Har inte sagt det en gång,utan många gånger.
Men det går tydligen inte in.
Fortsätter hon så får jag väl anmäla för trakasserier.
Orkar inte liksom.

Idag var vi ut till kyrkogården för att Spike skulle kolla ut grav till sin pappa.
För bara några dagar sen förstår ni så var Spikes farmor och annan släkt ut för att kolla det.
De gick helt över Spikes huvud och antog att det skulle bli för jobbigt för Spike,så det skulle de bestämma.
Det rätta hade vart att fråga Spike men nejdå.
Så jävla fult gjort!
Jag blev så jävla förbannad.
Spike har hela tiden velat välja ut det.
Och det är hans fulla rätt enligt lagen.
Jävlar om de försöker gå över hans huvud när det gäller gravstenen med!

De håller på med så mycket fult att det är otäckt.
Längtar så galet mycket tills allt detta är över.
OBS,när jag säger "de" så menar jag inte hela den släkten,några av dem är väldigt bra!
Så det inte blir några missförstånd.

Vilket fall som helst så är nu gravplats utsedd och det blir skitbra :)
Tittade till min lilla tjejs grav oxå :)

Ska byta ut den enorma fula lyktan så fort jag får pengar :)

Just ja.
Fredag den 17e maj klockan 10.30 är alla välkomna till Hallsbergs kyrka för att säga farväl till Daniel.
Fikat efteråt är dock för de närmaste.


//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Brukar inte kommentera här inne allt för ofta, men läser din blogg daligen!
Vill bara skicka en extra styrke kram till dig och framförallt Spike nu i denna jobbiga tid.
Han är stark din lilla kille!
Så himla tråkigt att en del bara ska anta att det blir för jobbigt för honom och försöka ta över dom beslut som tillsist ligger i hans händer och ingen annans.
Nä kämpa på, både du och S , ge er inte och ha i vetskap att det kommer vara ni som går rakryggade ur allt detta då det är *över*
Du är en stark och beundransvärd tjej, som har två fantastiskt fina barn! - glöm aldrig det!
Kram :love:

Svar: tack snälla <3
Starsprinkle

2013-05-10, kl 20:22:51
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0