Besök, filmer & blondie.

sitter i soffan med lite kvällskaffe.
Är jätteseg o har irritationer i kroppen utan orsak...tror det är ägglossningstjofräs minsann, festligt ^^

väntar på att klockan ska bli 21, dags för veckans Grey's anatomy, yay.
och imorgon bitti när barnen är i skolan ska jag kolla nya the walking dead avsnittet.
ihhhh!

Haft besök sen i måndags av en vän.
blev mycket filmtittande...Finns ju inte överdrivet mkt att göra i lilla Hallsberg, haha.
typ the croods, as cool as i am, after earth, the lone ranger etc.
det är verkligen hundra ggr trevligare att se film med sällskap!
Igår lagade han maten.
en supergod currykasslergryta o ris till det.
Smakade ljuvligt.
få maten lagad till en är veeeerkligen inget jag klagar på :)

Hittade en större bur till Kakan (vår hamster) på Röda korset igår för bara 40spänn.
taget!
såna burar får man betala typ 400 för i nypris liksom.
Snorre var nyfiken på gamla buren så P satte på gallret, haha.
sötkatt.
när vi tog bort gallret satt han ändå kvar ^^






sitter btw o bloggar från mobilen så jag har ingen aning om hur stora/små bilderna blir..Hoppas man ser nåt iaf.

just ja, jag blev blond i söndags..
måste klippa av typ 5 cm av det dock för det är galet slitet.
nu får det vara ljust ett litet tag...Iaf tills jag kommer på vilken färg jag vill ha.
Det lutar åt lila men vi får se.

nu ska jag byta ut kaffet mot Pepsimax.
nattinatt/hellA












Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Hahaha jag döööööööööör! det är sant ju, va de han som fes?! hahah /stolt skåning :-P

2013-11-08, kl 21:33:18


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0