dödliga gaser och mango.

nyduschad o väntar på veckans avsnitt av Grey's anatomy.
fan vad fint det är när man står o duschar, tvålar in sig med nåt som luktar gott sen släpper man av en fjärt som luktar som något krupit upp i röven på dig o dött.
Där står man o nosar på en blandning av dödliga gaser o t.ex mango.
muuums, vilken fin kombo.

Tog en långpromenad med kidsen och Megas nu under kvällen.
Superskönt.
Sen redan vid halv nio imorgon ska jag bort till gymmet med Hanna.
Lär vara mer död än levande men men.
Det blir säkert bra.
Jag som föreslog den tiden så, haha.

Cim tyckte jag skulle skaffa snapchat så det gjorde jag.
Och självklart stavade jag fel när jag skulle ange användarnamn, så nu heter jag stardprinkle.
Wtf?!
Låtet som nåt jävla retard!

jaja, nu ska jag ta en apelsin.
nattinatt//hellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0