En sexig karl.

Tröttaste dagen  på länge.
Slutkörd efter en skitbra helg.
Först var det ju ölande med vänner i fredags sen under större delen av lördagen var jag bakis o halvdöd.
Under eftermiddagen plockade H & J upp mig för vi skulle upp till stationen  o hämta en sexig karl vid namn Mattias från Motala.
De var med som typ moraliskt stöd eller nåt,haha.
Uppskattades iaf sen var det otroligt skönt att slippa gå hem från stationen i halvstorm o rusk.
Hoppade in på Netto sen hem.
Tog en öl för att lugna nerverna och sen några till ;)
H & J stannade och snackade en stund o stackars Jossi var så jävla bakfull,hahaha.
Sen drog de hem o vi la oss o glodde film o myyyyste.

För ett tag sen öppnade ett hamburgerhak här i Hallsberg,Enellys heter det.
Jag hade fortfarande inte vart där så Mattias släpade med mig bort dit o bjussade på käk.
Tyckte Spike kunde följa med också men han ville hellre sitta o skypea med sina vänner ,cheeses...teenagers ^^
Smakade lovely iaf o vi båda dog lite för vi blev så mätta.
Resten av lördagen bestod mest av film,mys och pannkaksstekning.
Samt lite snacks med kidsen där på kvällen.

Idag for han hem till Motala igen men vi ska snart ses igen.
Satte mig och pratade med kidsen i eftermiddags o frågade lite om vad de tyckte osv och båda tyckte jättebra om honom.
Lite kul grej är att Mattias har vart intresserad av mig så långt tillbaka som nånstans mellan 2006 och 2008.
Det är fan ett bra tag.
Han hade skrivit till mig på Helgon för massa år sen varpå jag svarat att han inte var min typ tydligen,hahahahaha.
Wtf liksom,det är han ju absolut!
Och senast skrev han till mig nånstans innan jag träffade A.
Så kan det vara.
Glad iaf att jag vågade träffa honom nu.
Vill definitivt lära känna honom bättre.
 


Idag var det utv.samtal för Leeloo.
Jag var ju som sagt sjukt trött o bad om ursäkt till hennes fröken för att jag såg ut som 'sju svåra år' men det tyckte hon inte jag gjorde,haha.
Allt såg fint ut iaf.
Leeloo behöver dock öva mer på bokstäver etc.
Har hittat lite roliga program som gör det kul att lära sig,suveränt.

Nu ska jag strax krypa ned under täcket,längtar ihjäl mig efter det.

Nattinatt//HellA
 




Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Snabb igen med att presentera ny karl för barnen, tyckte du skrev att du skulle vara försiktigare med sånt...men men. Ditt val och dina barn, blir mest förvånad bara. Hoppas det blir bra vilket fall som helst :)

Svar: pratat ordentligt med båda kidsen och är rätt försiktig ändå.Inte så jag tog hem honom o sa att vi ska gifta oss.
Viktigt för mig att veta vad de tycker o tänker etc.
Och jag kan aldrig träffa någon om inte personen tar sig hit då jag inte kan ta mig till folk :/
Luddigt förklarat här av mig men men,hoppas du förstår.
Starsprinkle

2013-11-18, kl 23:53:23
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Haha, men 2006-2008 hade du en annan smak på killar. Jag minns att vi snackade en del om det & det var typ helt olika. Nu är det ju rätt lika smak. K säger "Hon föredrar män nu, inte pojkar." ;-)

Svar: är det så?Shit att det kan ändras så mycket ;)

Haha ja,K har nog otroligt nog rätt ^^
Starsprinkle

2013-11-19, kl 07:13:57
URL: http://mansondust.nu/
Skrivet av: Linda

Ta inte hem några bokstavsprogram. Sätt dig ner tillsammans med Leeloo och hjälp henne! :)

Svar: jadå,det gör jag ju självklart med.men jag tycker bara det är bra om hon kan kombinera spel med lärande.
Starsprinkle

2013-11-19, kl 09:55:51
Skrivet av: Linda

Spel är ett utmärkt sätt att leka och lära! Allt som får upp intresset är bra.
Skicka en sexig karl till mig med!

Svar: hähä ;)
Starsprinkle

2013-11-19, kl 13:15:39
Skrivet av: Anonym

Det hade varit lämpligare om du presenterade dina barn för någon du skulle gifta dig med än med alla random ligg du drar hem.

Svar: Åh,kära anonym.Du är mer än välkommen att berätta vilka mina tillfälliga ligg är för det är mer än jag vet faktiskt.
Starsprinkle

2013-11-20, kl 10:12:43
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Men Hella du vet väl att man inte ska ligga som ensamstående morsa?! Du ska ju ägna alla dygnets timmar åt barnen & åt att damma.

Svar: just ja,så måste det vara.
Starsprinkle

2013-11-20, kl 11:57:29
URL: http://mansondust.nu/
Skrivet av: Din Mattias

Jag har följt min (äntligen) älskling Hella´s blogg och haft kontakt till & från & inte ens jag hört talas om några "random ligg".
Men ska hennes & mitt förhållande funka så är det viktigt att det funkar med barnen oxå. Så på vilket sätt har hon gjort fel? Tycker du som är anonym är väldigt feg som inte ens vågar stå för dina tragiska ord..

2013-11-20, kl 14:26:03
Skrivet av: C

Svar till Din Mattias: Nu är det inte jag som skrivit de anonyma kommentarerna men jag kan svara ändå iom att jag också lämnat kritiska kommentarer!

Dels så skrev Hella att hon skulle ta det lugnt för barnens skull efter A och dels så är det väl inte det vanligaste att man "testar om det funkar med barnen" det första man gör? Vanligen så träffas man väl och ser om man ens vill vara seriöst tillsammans innan man ens funderar på att dra in barnen i det hela...? Eller?

2013-11-22, kl 19:38:49


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0