Ölande & tuttkläm.

Var ute med några vänner igår o hade en trevlig kväll trots vi bara var här i lilla Hallsberg.
Satt först hos Hanna o ölade med henne och Jossi.
Sen knallade vi till Nytorget (bowling o pizzeria) där vi mötte upp några vänner :)
Blev bjudna på öl o jag hejjade på de som bowlade.


Jag fick klämma tuttar o pussas med en fin tös så jag ska inte klaga ;)

När de bowlat klart gick vi in på pizzan,satte oss o våldgästade några killars bord,stackars dem.
De tyckte nog vi var jobbiga,haha.
Följde sen med H & J hem,de svullade pizza o vi snackade strunt en stund innan jag gick hem o dog.

Vaknade redan runt åtta imorse av att huvudet värkte.
Mysigt värre.
Upp o svälja ned två panodil,på med kaffet o här är jag nu.
Halvdöd.
Hej och hå.
//HellA
 


 

Här kommenterar du:
Skrivet av: M

Meehhh, vem fick du pussas med "bara sådär"?
Detaljer!

:love::-d

Svar: en tjejkompis bara :)
Starsprinkle

2013-11-16, kl 13:15:17


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0