Omnomnom.

Idag bär det av in till storstaden - Pennybridge-.
Ska in till Försäkringskassan på möte,blöööh.
Har sån ångest o ont i magen.
Ska prata om när min akt.ersättning går ut nästa år.
Extremt nervöst kan jag ju tala om.
Väntar ju t.ex fortfarande på mina utredningar på psyk.
Vet det är lång kö men inte hur lång.
Hoppas det inte dröjer skeeeetalång tid.
Måste få bena ut denna skiten snart!

Morsan o Leeloo blir med till Örebro.
När vi är klara på F.kassan ska vi fika nånstans och jag lovade Leeloo att vi ska kika in på någon leksaksaffär.
Just ja,måste in på BR-leksaker.
Leeloo har ju fyllt år o då får man (om medlem) någon liten födelsedagspresent och det brukar vara jätteuppskattat.

Imorgon kommer Mattias tillbaka.
Yay!
Ni kan inte ana hur naaaajsigt det är att ha hittat en kille med ordentlig sexlust för ovanlighetens skull!
Omnomnom!
Vi båda var så slutkörda,hähä ;)

Nu ska jag självdö en stund innan jag fixar till mig o drar mot staden
//hellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Din Mattias

Ja imorn kommer jag, kanske på mer än ett sätt ;) Fast sexlust? Jag? Jag vet ju att man kan kissa med den men sexlust förstår jag inte vad du menar (A)

Svar: just ja,förlåt..du väntar tills giftemålet
Starsprinkle

2013-11-20, kl 14:23:08
Skrivet av: C

Ytterligare en kille alltså? Känns ju sådär att presentera så många killar på så kort tid för kidsen....om jag nu fattat det hela rätt?

Svar: Många killar???
Starsprinkle

2013-11-20, kl 16:21:33
Skrivet av: C

Ok- "många killar" var kanske fel uttryck men det har väl ändå hänt en hel del i dina barns liv på sistone vilket iaf skulle göra att jag inte vill dra in ytterligare ngn ny i deras liv utan försöka skapa stabilitet o trygghet! Spike har ju bl.a. förlorat både pappa o farbror på kort tid och dessutom presenterade du ju nyligen en annan kille för dom... Det är absolut inget fel att dejta osv om man är mamma men de flesta skiljer ju dessa två saker åt- du bjuder ju hem dina dejter för att bo hos dig i flera dagar medan de flesta andra dejtar, träffas/sover över utan barn osv

2013-11-23, kl 13:30:19


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0