svett o flås.

Lyckades släpa bort min stora röv till gymmet under kvällen tillsammans med Spike,Hanna & Leeloo.
Alltid skönt som fan att träna men faaaaan så jobbigt det är att ta sig dit,typ varenda gång.
Leeloo uppförde sig exemplariskt vilket var jätteskönt,annars brukar hon kunna bli lite uttråkad.
Men hon satt snällt i en soffa hela tiden o spelade på min mobil,duktig tjej.
Medans vi andra svettades o flåsade.
Blev inte där så jättelänge dock då Hanna var tvungen att dra hem till sin familia.
Men typ 50 min iaf är inte fy skam.

Vill ju komma igång igen o vara sådär duktig som jag var innan.
Mitt huvud o latheten är väl hindret I guess.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe o kolla klart på csi som jag halvglott på en stund nu.

nattinatt//hellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Benny

Stora?

Svar: stora? huh?
Starsprinkle

2013-11-12, kl 15:48:05
Skrivet av: Benny

Ja du skrev "Lyckades släpa bort min stora röv till gymmet" Nu har jag iför sig inte sett dig på länge men tror knappast att den kvalificerar sig som stor.

Svar: haha jooorå
Starsprinkle

2013-11-14, kl 15:14:32


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0