Andar o djävulen

Alltså,hur kul som helst.

Det var nyss en Teliakille här som Spike släppte in medans jag satt ute o rökte.
Han kom ut på balkongen o frågade vad jag hette för att skriva papper etc.
Det är ju mörkt ute på balkongen så jag sa - Ser du ens nåt här ute?
Han svarade - hur stavas det?

Haha,han var såå nervös.

Pratade om andar o djävulen o drömfångare o ouijabräden.
Han kanske trodde jag var satanist o blev rädd för mina horn.

Men hur snäll o gullig kille som helst.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anna

Du är sjukt rolig! Men något som vore ÄNNU roligare är om du svarade på frågorna?! Så besviken :( längtade sååå efter en kul frågestund och längtar nu såå efter svaren som så många andra?! Ta hjälp av Hanna? Och svara nuuu

Svar: Förstår att du är besviken Anna,du är inte den enda.Ta hjälp av Hanna,haha why?
Starsprinkle

2013-10-09, kl 00:34:33
Skrivet av: C

"Ta hjälp av Hanna" - kanske för att Du gjorde det förra gången? :-)

Jag tänkte mest att det var synd att Du börjat röka igen....

2013-10-09, kl 08:58:31
Skrivet av: Anonym

Svara nu på frågorna! Vad är problemet?

Svar: det orkar jag inte förklara ens.
Starsprinkle

2013-10-09, kl 18:18:41


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0