fnitter

Har två tjejjor som är glada här för de ska få ha övernattning.
Brukar bli sena kvällar när det händer.
De fnittrar o kan iiiinte somna ^^

Sen imorrn ska vi in till lilla Kumla en sväng med Leeloos farmor.,kidsen o min moderkaka.
Handla o kika förbi en studio.
Kanske du ser mig igen du mystiska bloggläsare som såg mig på Ica Maxi :p

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe o vänta på att tvätten i källaren blir klar.//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: M

Det kanske vi gör! För handla ska jag göra, men förhoppningsvis inte samtidigt som dig! För phju vad svårt det var att inte lyssna på vad ni sa och flina. Du är ju helskön! :) Så nej tack till att springa på dig, då kan jag inte koncentrera mig och få med det jag ska hem! ;)

Svar: ahahahaha joooo,hoppas det blir samtidigt ^^
Starsprinkle

2013-11-01, kl 05:02:00


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0