Fulla,höga & grava störningar?

Igår morse kom Hanna & Jossi,med sig hade de bröd från PeWe konditori o pålägg.
Så satt vi där och mös med jättegod frulle tillsammans,inga som helst fel.
fröken Josefin fyllde hela 20 gamla tantiga år igår med.
Hanna hade köpt med en liten söt bakelse som det sattes ett bokstavsljus på,bokstaven B för bajs ;)
Sen sjöng vi sankta lucia för henne o hurrade :D
Mycket tjusigt,ångrar att jg inte filmade det.
Bästa födelsedagen ever sa hon,hahaha.
Kanske en touch av ironi där,vem vet.

Sen blev jag medtvingad bokstavligen talat.
Ville lägga mig ju men det fick jag absolut inte.
Istället åkte vi till Marieberg köpcentrum där vi var extremt fula..eller iaf jag o Hanna.
Osminkade,mula mössor o vi lät mycket.
Flummade runt o var pinsamma.
Utanför sen ställde vi oss o dansade lite samt sjöng 'the fox'.
Ångrar att det inte heller filmades.
Folk tittade mycket underligt på oss,jag förstår inte varför ;)
Kaaan ju berott på att de trodde vi var fulla,höga eller med någon grav störning.
Alternativt lite av alltihopa i en fin blandning.
 


Senare på eftermiddagen blev jag jättesnurrig i huvudet...
Vilket resulterade i en panikångest attack,kallsvettningar och illamående.
Fick lägga mig på soffan o fokusera stenhårt på andningen för att inte få ren o skär panik.
Tror det blev för mycket för min hjärna under dagen.
Fy fan,jävla skitpsyke.
Yrseln höll i sig ända fram till sena kvällen.
När kidsen lagt sig satte jag mig o sträckkollade lite 'Big bang theory' för att försöka tänka på annat.

Överraskade Spike lite spontant igår med ett spel som han velat ha ett tag.
Grand theft auto 5.
Jäääävlar vad glad han blev.
Han flög på mig o jag blev sönderkramad,hihi.
Finns inget bättre i hela vida världen än att se sina barn glada <3

Så hade jag även beställt 'Skyrim' till mig själv.
Velat prova det i flera år (tror jag) men aldrig blivit av.
Ska testa det idag ,igår kunde jag bara installera det...pallade inte spela pga yrseln.

Idag måste det bli en städdag,ser ut som skit här och Omran har gjort sina behov både här o där i vardagsrummet så ja..en Omranstädning är på sin plats.
Nackdelen med att ha igelkott som husdjur,det går aldrig att få dem helt rumsrena.
Som tur är luktar inte deras skit just bajs.

//HellA
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0