Mata pippisar o snyggdag.

Hakade på morsan upp på byn idag,hon skulle till vårdcentralen o jag hade ändå inget bättre för mig.
Leeloos och hennes vän I följde också med.
Tog med lite gammalt bröd att mata änderna med för att fördriva tiden tills morsan var klar.
Fina små pippisarna var såå hungriga så när brödet vi hade med oss var slut gick vi in till Ica o köpte två limpaktiga saker o knallade ut igen.
De flög upp mot oss och försökte ta hela påsarna o fan vet allt.
Galningar.
Leeloo och I garvade o sprang upp på en bänk för att skydda sig,haha.

Snurrade runt lite inne på Lindex o Ica oxå sen lagom när jag skulle betala såg vi morsan.
Så knallade vi hemåt i höstrusket.
Det var inga fel alls med lite varmt gott kaffe när vi var tillbaka hemma kan jag ju säga :)

Kände för att piffa till mig med lite heta läppar innan vi drog ut.
Lite vardagsfin sådär.
Älskar de där dagarna då man faktiskt känner sig snygg.
De är fantastiska.
Önskar bara de var fler.
 
 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0