Sexleksaker & partaj?

När jag låg o sov under min tupplur igår förmiddags så plingade det på dörren medans jag bokstavligen talat låg o dreglade på kudden o drömde underliga drömmar om allt från zombies till tafsande av bröst.
Ignorerade de första två plingningarna men det slutade aldrig så jag hävde mig upp o där står Hanna o Jossi som säger åt mig att klä mig för nu ska de kidnappa mig in till Örebro.
Blaaaargh,min hjärna fungerade ju inte ens.
Fick iaf i mig 1,5 kopp kaffe o kletade på lite mascara för att se mindre död ut.
Tvingade med mig Anton oxå sen drog vi.
Vägen ledde oss till 'Underbar' som är en butik med massa skojsiga sexleksaker etc.
De skulle handla present åt en kompis.
Tääänk vad mycket skoj jag skulle handla där inne om jag var rik :p

Klämde o kände på lite av varje.
Skitshysst snubbe som jobbade där inne o var mycket hjälpsam.
Provade bland annat en svindyr men bra (?) olja som stimulerar klitta/ollon.
Vi fick ta lite på insidan av underläppen ( i munnen inte fittan,hehe) för att känna effekten.
Kändes najs men 499:- är inget jag har råd att lägga på lite olja.

Den där ni.
Den skulle jag vilja ha bara för att.
Kostade dock typ 700 eller 800:-
Minns inte riktigt,hähä.
Sen kan man ju antingen använda den för njutning eller för att misshandla inbrottstjuvar ;)

Han där inne tyckte vi var så trevliga så vi fick vip kort,hehe ;)

När de hittat en bra present for vi vidare till Hallsberg igen.
In på Ica,in på Netto sen hemåt.

Hoppas på lite partaj i helgen om allt blir som det är tänkt.
Festa hos Hanna...vore inga fel :)
Håller tummarna.

Har förresten tatt hem ett fungerande program för webbkamerainspelning nu.
Det verkar funka som det ska iaf.

Nu kommer strax flatorna hit fick jag ett sms om så jag ska väl avsluta.
Tack o hej//HellA
 



 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

:thumbup:

2013-10-02, kl 08:56:37
Skrivet av: Johanna

Vad du klär i glasögon!

Svar: tack snälla,det tkr faktiskt jag med :)
Starsprinkle

2013-10-02, kl 12:13:27
URL: http://divinemadness.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0