Sexuellt antastad...

På marknaden idag och med fullt med folk runtomkring.
Vissa människor är verkligen helt dumma i huvudet o har ingen hyfs.
En man som stod o sålde glasögonputs vid ett marknadsstånd kom fram o pratade allmänt,frågade om jag skulle ta valpar på Megas (han hade en chinese crested puff),sa att jag skulle se sexig ut i vampyrtänder etc.
Så såg han lite av min tatuering på bröstet o frågade om jag håller på med den.
Jag svarade att den är långt ifrån klar varpå han frågar om han fick se.
Jag drog linnet lite åt sidorna och då tar fanskapet sin hand o drar mitt linne + sport bh nedåt o försökte se mina bröst.
Jag blev chockad o drog upp o backade.
Fick lite panik o började fråga vad det var han sålde för att få honom att tänka på annat.
Ville bara springa därifrån men mor o Spike var inne på Ica o Anton hade gått till bolaget.
Shit alltså.
Sen när jag berättade för Anton så fick jag hålla honom därifrån för han ville slå gubben.
Kanske inte låter som något stort men jag blev chockad,man gör liksom inte så.

Pratade med Hanna sen o hon sa att det var fleeeera tjejer som skyndat ifrån honom då han både sagt saker som 'klappar du på min hund så får jag klappa på dig' och även öppnat tjejers bh!
Vad i hela helvete!?
Hanna pratade med en snut som skulle gå ned till honom iaf.

Bortsett från det hade vi det trevligt på hallsbergs höstmarknad.
Gick med Anton,barnen + Leeloos vän A,samt morsan och brorsan.
Åkte en karusell med kidsen o sen åkte A + Spike en.
Så jäkla dyrt var det.
40:- för EN åktur.
Hälften hade räckt.

Käpte med en drös kanelbullar hem o fikade.
Kanelbullens dag trots allt :)

Sen var jag totalt död.
Snipp snapp snut så var denna dagen slut//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Elin

Fy fan vilket äckel. Det var som när jag var och hälsade på min pappas tjejs föräldrar när jag var 13. Jag hade fått en ny tröja av pappa och då skulle hennes pappa "bara känna på tyget" så han tog tag längst ned på t-shirten och drog ned så att han nuddade fittan med handen samtidigt som han såg mig rakt i ögonen och log äckligt. Usch.

Svar: nej men fy fan vad vidrigt :/
Starsprinkle



Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0