Slut.

Tidigt imorse for Anton hem.
Vi gjorde slut.
Eller ja,jag.
Sista tiden har jag funderat massor,mest hela tiden på om det skulle vara jag & han.
Fanns ingen passion o det kändes inte rätt helt enkelt.
Det måste finnas passion,annars blir det som att vara tillsammans med en killkompis.
Jag har även gjort fel i vårt förhållande,sårat honom.
Men nej,jag har inte rört eller legat med någon annan.
Är ledsen över att ha behövt krossa hans hjärta när jag gjorde slut men det var för det bästa.
Han gjorde med fel...
Tänker dock inte gå in på det hela.

Bättre att det blev såhär nu än om efter 6 mån..eller ännu längre tid.
Nu hann det "bara" gå lite mer än 2 månader.

Resten av dagen har spenderats med att göra absolut ingenting.
Mest sovit.
Skulle egentligen festat hos Hanna & Jossi men pallade inte pga detta.
De blev ledsna o besvikna,de förstår inte.
Tycker att jag bara ska släppa tankarna men jag funkar inte så.

Nu ska jag fortsätta dricka kaffe o surfa runt.
//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: C

Trist! Hoppas du mår bra ändå!
Hur tänker du kring att det kommer och går en del män i dina barns liv? Spike har precis förlorat sin farsa o farbror, ganska nyligen blev det helt slut med M o nu slut med en ny.... Efter endast 2månader har ju de flesta inte ens presenterat den nya partnern för barnen medan Ni typ sov på hotell tillsammans första gången ni träffades och han har bott hos er osv...

Lite synd om barnen tycker jag- man vet aldrig hur sånt påverkar dem i framtiden....du är inte rädd att de för en ganska konstig syn på relationer och förhållanden?

Svar: Jag har tänkt på det rätt mycket actually.Jag behöver nog vara singel nu...
Starsprinkle

2013-10-06, kl 08:01:51
Skrivet av: Anonym

:love:

2013-10-06, kl 11:44:28


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0