Tattoomess

Så har jag iaf vart på min första tatueringsmässa.
Örebros allra första faktiskt.

När vi först kom in till Örebro gick vi till Rock bar för varsin öl som blev två.
Snackade strunt etc.
Sen knallade vi till kulturhuset.
Vi höll inte på att få komma in först.
Det hade kommit så jäkla mycket folk dit så enbart förköp gällde.
Jag bad killen i entren jääättesnällt.
Han bad oss vänta o tog en snabb runda för att kolla folkmängden.
Så kom han tillbaka o släppte in oss,yay.
Träffade en nätkompis från Sthlm oxå när vi stod ute o rökte,fina Erica.
Kul att få träffa henne irl,hon var hur gullig som helst <3

Tog en vända där inne.
Kollade avundsjukt på alla som låg under nålen,åhh vad jag med vill!
Så mycket duktiga tatuerare.
Och massa fina människor att titta på med för den delen.
Dock fanns det inte så mkt att göra där liksom när man själv inte ska gadda sig.
Så vi knallade tillbaka till Rock bar o drack lite mer öl och träffade en av Yennys vänner.
Stötte på Pirre (piercare) utanför.
Fick en kram o så snackade vi lite.
Skulle egentligen åkt in till stan mkt tidigare för han skulle göra några hål i mitt ansikte men kände mig inge kry igår.
Tog tid att piggna till.
Snuvig,frös o var seeeg så vi fick skjuta lite på det.

I det stora hela var väl gårdagen rätt okey även om vi inte var borta särskilt länge.
Det var segt så vi tog tåget hem redan vid 21.19 annars hade vi fått vänta ända tills 00 o det orkade ingen av oss.

Och jag kände mig lite småsnygg ;)
 









Här kommenterar du:
Skrivet av: Yenny

Hahah du får ju inte glömma den där bruden inne på Rockbar som tyckte du var assnygg ;)

Svar: hahha det var ju tvärtom ^^
Starsprinkle

2013-10-27, kl 12:42:38


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0