svart mojs

Jag o Megas följde med Anton upp till stationen igår för att pussa honom hejdå.
Kändes ju lite jobbigt faktiskt o konstigt att komma hem sen till sovrummet o inte se hans grejer.
Har ju ändå vant mig vid att ha honom här nu.
Oh well,han återkommer ju relativt snart :)



Oh fy fan.
det började bli stopp i slasken så Anton skruvade loss rören o själva..ja vad fan heter det nu..där vattnet rinner ned iaf.
Ni vet?
Tror inget skruvat bort det nånsin...sen huset byggdes typ.
För saaatan så mycket svart geggamoja det var.
Nu rinner vattnet ned fint igen o det luktar inte gammal bäveranal!
 
 
Idag ska jag böka med att flytta datorn...igen.
haha,kan tydligen inte bestämma mig.
men nu ska den nog få stå i vardagsrummet ett tag tror jag.
Sen ikväll tänkte jag försöka vlogga,whoop whoop.

Tack o hej//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: lina

Hej :-) ville bara säga att jag älskar din blogg! Saknar dina videobloggar.

Svar: Åhh tack snällis.Det kommer :D
Starsprinkle

2013-09-13, kl 18:07:47
Skrivet av: Emma

Verkar vara en redig och bra karl du fått tag i, honom ska du vara rädd om. :)

Kram en trogen bloggläsare i norr :)

Svar: Tänker vara väldigt rädd om honom <3
Starsprinkle

2013-09-15, kl 00:40:35


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0