Trötter,Tera & födelsedag!

Blaaargh!
Skulle vlogga igår meeeen så la jag mig runt halv fem,tänkte ta mig en tupplur på kanske någon timma.
Men nää,vaknade sen efter 19 nångång av att lillebror kom in o ropade HALLÅÅÅÅ!?
Haha vad fan.
Sen var jag för trött.
Satt o spelade TERA några timmar sen la jag mig igen.
Trött tjej indeed.
Är lite småsnuvig,kanske därför jag är extra trötter.
Oh well.
Nu har jag iaf tatt fram kameran o håller på o laddar batteriet.
Så faan om inte videobloggen blir av idag! :D

På tal om TERA,nyss upptäckt det spelet.
Fattar inte särskilt mycket ännu men kul är det ändå.
Och min karaktär är galet jävla supersööööt <3



Idag fyller världens bästa mamma Barbro 62 år!
Så upp till henne o fika i eftermiddag o ge liten present.
Finaste mamsen.

Bara en unge hemma.
Och han sitter mest klistrad inne på rummet så jag kan sysselsätta mig med mitt.
Dock är han o fikar lite med morfar i skrivande stund.

Oh well.
Later//HellA

Just ja Leeloo o hennes vän Agnes fastnade på bild från "lekplats" invigningen häromdagen.
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Angelica

Söta tjejerna, vilka e gubbarna?! ;-)

Svar: de på kommunen som batalat det..typ ^^
Starsprinkle

2013-09-14, kl 10:47:22
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/jejjan/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0