30 år och fest hela helgen.

När jag vaknade igår morse hade jag så jäkla ont i hela kroppen,haha nu jävlar är tant en tant :p
Och när jag reste mig ur sängen så märkte jag hur jävla ont i röven jag hade.
Alltså,inte inuti röven,jag blev inte påsatt dessvärre men själva skinkorna.
Kunde inte förstå varför men det slog mig senare att det är träningsvärk efter allt dansande ,hahaha.

Jag,Hanna,Jossi o Hannas vän Ludde satte oss först på Ivy's uteservering o tog varsin öl.
Sen blev det Plektrum en sväng där jag även hittade finaste Åsna och även finaste Ia (första ggn jag träffade henne).
Så kom Sandberg o hans vän Roger.
Peter (Hannas barns far) o några av hans kollegor.
Och jaa.
Där satt vi o flummade.
Mycket trevligt.
Vidare in på Noise där det blev tanzen tanzen,untz untz ^^
Svettigt o skojsigt :)
De hade nåt 'glitter o glamour' tema och jag är inte den glittriga typen direkt.
Men de delade ut glittriga masker vid gardreoben som vi alla tog för oss av :)


Jag ser totalt efterbliven ut på denna där uppe *pekar* men det bjuder jag på.
 
 
Blev inte så jättelångvariga dock då Peter blev utslängd så vi följde med,kunde ju inte låta honom vara själv.
Haha fy faaaan vad full han var,sådär vingelfull,gjorde konstiga ljud,svamlade etc.
Gud vad vi skrattade åt honom.
Drog till Max o fylleåt sen vidare hemåt.
Fy fan vad gott det är att fyllesvulla!
Varför smakar det så jävla mycket godare egentligen?

Vaknade upp o var såhär tjusig dagen efter^^



Tidigare i fredags så var vi ute vid kyrkan för att göra fint vid gravarna.
Morsan o Leeloo var med också.
Det var bökigt som fan att plantera då det bara fanns en sån stor jäkla spade.
Så jag fick gräva med händerna trots nylackade naglar (hjälp vad 'tjejigt' det lät).
Det blev jättebra iaf och det behövdes fräschas upp.
Så tittade vi till Spikes pappas o farbrors grav med.
Zoras sten har börjat luta lite btw.
Va fan,tänk om den ramlar?
Såg flera stenar som de hade satt ned en träpåle bakom o nåt repaktigt för att hålla dem uppe.
Tjusigt värre...not.
 


När vi kommit tillbaka från kyrkogården slängde jag ihop en tårta sen fikade vi.
Jag trodde inte jag skulle få något alls i år så gissa om jag blev paff och lite extra glad när jag fick 2 par mjukisar av morsan (jag älskar mina mjukisar,haha) och tulpaner.
Ramar och doftljus av brorsan.
Blomma och KRYSSNING av Hanna & Jossi (ska ta den här framöver nångång när det passar för oss alla).
Blomma av Spike.
Blommor av Amanda.
Blomma plus 40:- till en öl ute av Annika och hampus.
Ihhh vad glad jag blev.
Vad alla är snälla o gulliga.

Igår (lördag) hade jag tänkt att bara ta det lugnt hela dagen,inte göra ett skit.
Men så ringde Hanna under e.m o tyckte vi skulle dra in till Örebro o jag bara neeeej,jag orkar inte.
Men så slutade det med att jag följde med ändå.
En bekant från Gävle som är här o jobbar i närheten hakade också på oss.
Vi hängde på Plektrum i vanlig ordning,snackade strunt o hade det trevligt.
Sen ville flatorna till Strömpis.
Blöööh,tråkställe och petiga är dem.
Man får inte ha på sig mössa/keps whatever och man måste aaabsolut hänga av sig ytterkläder bla bla bla.
T (han från Gävle) var så jäkla gullig o betalade inträde för oss alla fyra,hur gulligt som helst.
Men det slutade med att vi var där typ 20 minuter kanske?
Oh well.

Nu ska jag dö lite//HellA 30 år o för gammal för att festa hela helgen.
 


 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Yenny

De flesta gravstenar sitter ju fast i ett par fästen som i sin tur är fäst i själva stenen som sitter fast i marken, så de ramlar inte så lätt :) Men det låter lite märkligt att dom satt dit stöd bakom istället för att stärka stenen i marken ordentligt istället :o

2014-04-06, kl 22:21:34


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0