Dermals,besök och försovning.

Åh fy fan,vaknade hastigt av att Spike rusar in i mitt rum o härjar om att jag måste vakna för klockan var massor.
Slog upp ögonen o kollade mobilen,då var klockan typ tjugo i åtta.
FUCK!
Upp,på med närmsta kläder jag kunde hitta,få upp Leeloo,ge henne kläder,packa hennes rygga,stress stress stress.
Fint med liten hjärtattack sådär på morgonkvisten liksom ;)

Vi hann iaf.
Hoppas Spike hann oxå,han har ju en bit att gå till skolan till skillnad från Leeloo.

Jaha,vad har jag att rapportera då?
Två av mina dermal anchors är borta :/
De hade börjat migrera så en del av plattan hade börjat sticka upp ur huden på båda två.
Jag pillade försiktigt ut dem o det gick rätt lätt då ingen vävnad hade börjat växa fast ännu.
Det suuuger häströv!
Jag älskade verkligen mina dermals,tycker jag passade überfint i dem.
nu har jag bara en liten fjutt kvar.
Känns väldigt naket kan jag ju säga.



Helgen var mycket trevlig.
Hade besök av en vän från Karlstad.
Vi drack öl,snackade strunt,kollade film etc.
Han är inte direkt ful att titta på heller ^^


På tal om något helt annat.
Igår såg jag säsongsavslutningen av "The walking dead".
Den serien levererar _alltid_.
Saatan nu måste man vänta ända tills oktober!
Det är ungefär hundratjugoelva år kvar dit!
Son of a bitch!
That ^ would be a horrible end!!!!

Nej,nu ska jag fortsätgta med mitt försenade morgonkaffe.

Adios//HellA


 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0