Helt slut i kroppen.

Sitter o väntar på att klockan ska bli 21 för då börjar "the expendables 2".
jag vet faktiskt inte om jag sett någon av dem...
Och nyligen kom ju 3an ut på bio.

nyduschad o helt slut i kroppen.
Var nämligen på gymmet idag.
Sisodär hundra år sen sist.
Har funderat ett tag på att börja igen och nu känner jag mig motiverad.
Körde på rätt bra under en timme med både kondition och styrka.
Musklerna i mina armar skakade efteråt, ujuj.
Imorgon lär jag gå som en 98 årig kärring som skitit ned sig.
haha.
Men ska träna ändå :D








Till middag käkade vi bulgur, vegetarisk färs och wokade grönsaker.
Flrsta gången jag testade bulgur faktiskt.
Trodde att det skulle vara hårt, torrt o osmakligt men jag gillade det.
Det gjorde inte Leeloo så det blev ingen större middag för hennes del.
Skulle aldrig få för mig att laga annan mat till kidsen för de ej gillar nåt.
No way jose.
Morsan höll alltid på o klemade med oss på det sättet...

Ohhh fick awesome post idag.
t-shirts som jag köpte från e-bay för ett tag sen.
Mhiiiiip så fina!



nej.
nu börjar filmen.
adios/trötta muskler


Här kommenterar du:
Skrivet av: Benny

Den filmen var hyfsad får 3brödrostar av 5 :-)

Svar: ah,helt okey :)
Starsprinkle

2014-08-22, kl 08:56:09
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Skulle heller aldrig laga annan mat för att barnen inte gillar. Fan heller, är inte nån jävla betjänt. ;-)

Svar: eller hur!
Starsprinkle

2014-08-22, kl 13:22:40
URL: http://mansondust.nu/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0