Hög mysfaktor.

Älskar att det börjar bli höst.
Det är hög mysfaktor att kunna ta på sig en luvtröja & gå ut utan att svettas ihjäl.
Så skööönt!
Har faktiskt vaknat några nätter av att jag frusit så häromdagen var det dags att stoppa i täcket i det tomma påslakanet.
Mys, mys!
Saknas bara en varm och mjuk famn som håller om en.

Vart uppe på byn idag o uträttat lite ärenden.
Tog faktiskt på mig mössa för håret såg ut som skit o det var kyligt så det var ju perfekt
Men sen tittade solen fram o jag ångrade mössvalet haha.
But I looked good ;)

Halva första skolveckan har gått.
Lite kul är att Leeloo nu redan i tvåan får börja med både träslöjd & musiklektioner.
När jag gick i skolan fick vi inte det förräns i årskurs 4.
Hon tyckte träslöjden var jättekul och hon har samma härligare lärare (Nisse) som även jag och Spike hade. :)

Har nu ätit Strattera en vecka exakt btw.
Märker ingen skillnad ännu iaf.
Varken i huvudet eller gällande biverkningar.
Men jag ligger på väldigt låg dos så den lär trappas upp på mitt nästa besök hos psyk sköterskan.

Nu ska jag glo lite tv.
Nattinatt//hellA






Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0