Skönt att vara igång igen.

Sitter i vår nya soffa o myser till filmen "Role models" med Leeloo fast hon fipplar mest med mobilen.
Tända ljus på bordet, myyys!

Träningsvärk deluxe.
Kan inte sträcka ut armarna helt och framsidan av låren är inte heller särskilt nådiga mot mig ^^
Älskar det även om jag går runt o smågnäller haha.
Så skööönt att ha kommit igång igen.
Eller ja, två gånger på gymmet räknas kanske inte som 'igång' men fuck that.
Jag har motivation för första gången sen nångång förra året.
yay!
Så har jag någon som hjälper till att peppa mig, det känns bra :D

Köpte nya träningsbrallor idag.
Ska bli spännande o se om jag ens vågar ha dem på mig imorgon på gymmet, haha.
De är så tighta och jag är inte van vid det.
komplex komplex.

Damn.
kaffesugen nu.
klockan är halv tio ju.
ähh, jag kan brygga litegranna bara.

take care folks//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0