Random

Så var det tisdag höll jag på att skriva..och det gjorde jag visst men det är ju onsdag...actually.
Det regnar o stormar ute så jag och Megas tog bara en liten fjuttig pissesväng.

Helgen var lugn.
Väldigt lugn ^^
Bakat lite..
Annars..ja,har inte så mycket att komma med förutom bilder på våra tjusiga bakverk.


Spike var ju bara för gullig igår.
När han kom hem från skolan hade han med sig presenter till både mig och sin mormor.
Bara sådär random.
Fina unge!
Han är bra go mellan varven då han inte är tjurig o dryg tonåring ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe//HellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0