5e.

Veckan har vart lugn som sjutton,inget spännande att rapportera alls..I think.
Eftersom jag är en senil tant o glömmer allt så brukar jag få gå in på min instagram och/eller bilddagboken o kolla bilderna under veckan för att minnas vad jag gjort,haha.
Det är inte lätt att bli gammal ;)

Ikväll ska jag ut med mina bryyydar...Igen ^^
5e helgen i rad.
Men,men ...man får passa på mest man har möjlighet tycker jag minsann.
Brukar gå ut lördagar men idag blir det en fredag eftersom jag tydligen inte har något att säga till om när Hanna & Jossi är involverade ;)
Dessutom ska de in till Örebro o se Di Leva ikväll så jag och L ska möta upp dem i stan.
Så blir det Rockbar och Plektrum.
Vi vill alltid till olika ställen eftersom vi gillar helt olika musik etc.
Så vi får typ 'turas om' med att bestämma.
De vill till fjompställen där de spelar massa 'innemusik' o jag vill höra lite hårdare stil ^^
Så ikväll är det min tur eftersom vi var på gaykväll sist.

Sen på söndag ska det börja bakas för på måndag fyller minsann min fina,älskade,förstfödde hela 14 år!
Gaaaaaleeeeet!
I mitt huvud var det inte alls särskilt längesen JAG var 14...men tydligen var det visst det.
Tänk er...
Spike blir 14...Hans pappa var 14 när Spikes föddes.
Jösses!
Helt crazy när man tänker efter.

Nej,nu ska jag ta min värkande rygg o göra några ryggövningar sen en tupplur på det.
Adios amigos//HellA
Btw,jag skulle passa sketabra i alvöron,så det så.
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0