Blockad & främling.

Hahaha,jag är så blockad på facebook.
Jag kan vara inloggad o se vad folk skriver,spela spel etc men inte göra inlägg o inte ens gilla biler/statusar osv.
Skitstörande.
Skälet är att jag igår delade en video där en kille sätter på en tjej bakifrån medans han halsar en öl o nominerar sina vänner (har ni hört om dessa ölnomineringar?).
Man såg inga kön,bröst eller liknande dock.
Riktigt pinsam o sjukt löjlig video.
Delade för att visa hur löjliga folk är o att folk alltid ska göra saker ännu större.
Någon har alltså anmäld videon på min sida.
Hade ju vart hundra ggr bättre att pmat mig o bett mig ta bort den..
Jaja,folk är generellt så jävla fega.
Oh well,imorgon nångång är blockeringen borta.

Maskeraden i lördags då.
Den blev ju inte så skojig.
Drog först bort till Hanna & Jossi runt 18,hade med mig en fullproppad ryggsäck med kläder,smink,öl o fan vet allt.
Fixade till mig där o förfestade.
Sen kom en vän till dem som oxå skulle med o partaja fast i nyktert tillstånd,hon var hippie i autentiska 70 tals kläder,skitsoft :)
Anyhow,där hade vi kul.
Sen drog vi in till O'Learys i Örebro framåt 21 eller vad klockan kan ha vart.
Första gången jag var där.
De hade övervåningen o det var full rulle på de flesta.
Allt från  klotterplank till minions,pirater o soldattjofräs.
Vi brudar kom aldrig riktigt in i gemenskapen ,vi satt typ bakom alla andra för sofforna var fulla.
Ahh,svårt att förklara men anyhow...
Jossi var full o satt o halvsov o ville hem.
L satt o pratade med nån o Hanna var lite småbitter.
Jag föreslog att vi kunde gå till Rockbar eller Plektrum istället men det var ingen som höll med mig.
De ville hem.
Vi var väl där kanske 2 timmar om ens det :/
Jag messade en halvbekant som jag surrat lite med på Badoo och kik.
Han var snäll o kom o hämtade mig lagom tills de åkte hem.
Så jag spenderade natten där.
A kan vi kalla honom.
Och det var mycket trevligt ;)
Men jag var full o pladdrade som fan,han måste tyckt jag var jobbig.
Vaknade redan vid 07 nånting på morgonen där,asjobbigt att vakna så tidigt hos någon man knappt känner.
Som tur var hade vi somnat med tvn på så jag låg där o glodde film tills han vaknade ^^
Och sen fick jag skjuts hem till Hallsberg,hur gulligt som helst.
Första gången jag gjorde nåt sånt faktiskt,hehe.
Dra hem o spendera natten hos en 'främling' alltså.
Jag gav brudarna både hans förnamn,efternamn,adress o visade bild på honom..
Just in case liksom :)

Det bästa på maskeraden var att jag träffade en go tös som jag vart vän med på fejjan ett tag.
Skitgullig tjej,Lizzie :)
Hon var så tjusig i sin 20 tals utstyrsel.

Hela söndagen låg jag halvdöd.
Denna bilden stämmer SÅ in på mig.


Idag har jag och Megas vart ute på långpromenad sen har jag dammsugit o skurat golv,hej och hå så spännande,.
Mina gymbuddies är sjuka..eller ja,Hanna iaf..så inget gym eftersom jag ej klarar att gymma ensam :/
Men en långpromenix är bra det med.

Nu - dricka upp mitt kaffe o spela lite.
Pöss//HellA
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Tess

Härligt med karln :D

Svar: det behövde jag ^^
Starsprinkle

2014-02-18, kl 05:09:03


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0