Diabetes & maskerad!

Jag är inne en en period av extrem trötthet.
Funderar seriöst om jag fått diabetes eller nåt sånt äckligt.
Sköldkörteln kanske?
Det är inte bara tröttheten alltså..mer crap.
Måste ringa vårdcentralen o be dem kolla upp det.
Orkar knappt med mig själv.
Håller på o ändrar mina matvanor,försöker få i mig vatten etc iaf.

Därför segt med bloggande för jag har ingen ork.
Hoppas det snart blir bättre.
Bare with me folks!

Sitter o dricker morgonkaffe och lyssnar på 'Neon Cross'.
Hade ingen aning om att Daniel (Rezurex) var med i ett till så underbart band <3
Denna låten är helt fantastisk.
Upptäckte den i veckan tror jag det var.


Spike har haft kompisen H här under natten o nu sitter de o spelar tv-spel för fulla muggar.
Jag försöker bara vakna.

Längtar till nästa helg.
Då ska jag på min livs första maskerad.
En vän som som har födelsedagskalasande på en bar i Örebro med två andra som med fyller.
Ska bli skitkul.
Mina flator ska oxå med.
Yaaay!

Nej,nu fortsätta vakna//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0