Du är suverän.

Avsnittet av Nybyggarna med Dennis var riktigt rörande.
Åh vad jag grät.
Superstolt över Dennis är jag.
Han fick ordentlig hjälp och han ville verkligen bli drogfri.
Det är han idag!
Han bor kvar på Basta och mår fint.
Jag är så jäkla glad för både hans skull,hans ungars skull och hela hans familjs skull.
Underbart!

Blicken han hade...Fick mig att tänka på Daniel och Tobbe (Spikes pappa o farbror) ,samma tomma,blanka blick.
Otäckt är det.
Och jag kommer att tänka på en viss kille jag känner som jag önskar kunde få samma chans,man såg hans jacka i videon.
Inte för att det säger er något men ahh.

Vet inte vad jag ville säga med detta inlägget.
Mest bara att du är suverän Dennis.
Keep up the good spirit!

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: mia

Älskade Dennis ♥

Svar: <3
Starsprinkle

2014-02-14, kl 00:31:09


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0