Finbesök,partey,käftande,läkning & 2 veckor.

Idag är tant Hella bakis,inte så lite heller.
Jag fick finbesök från hufvudstaden igår.
Åkte upp o mötte Jocke på stationen med H & J sen körde vi feting sight seeing runt i vår fina storstad Hallsberg för att impa på honom,hahahah.
Pekade ut allt från Bergööhuset till vart Jossis farmor bor :p

Sen hem till moi,drack öl o pratade strunt när Hanna tyckte hon fick en snilleblixt...att vi skulle dra in till Strömpis i Örebro.
Jag ville absoluuut inte.
Där hänger nämligen bara massa...hur ska man säga...folk som är tvärtemot vad jag är.
Eller nåt ^^
Nä men ni vet..innefolk typ.
Oh well.
Jag stretade emot länge och väl men gav till slut med mig eftersom  Jocke var på o ville parta.
Jossi slog till och med vad med Hanna...500:- på att jag inte skulle följa med.
Hahahaha,stackars henne.
De ordnade skjuts sen for vi iväg.
Satte oss först på Rock bar eftersom de har typ billigaste ölen,snackade strunt en stund sen vidare till Strömpis.
 

 

Jag blev rätt så jäkla fuller minsann.
Så full att jag till och med stod o dansade,det ni,höhöhö.
Det var iaf skitkul,vi alla fyra hade det awesome :)
Drog därifrån runt 01.30 kanske för att hinna med bussen men den missade vi preciiis.
Satte oss snällt o väntade på sista taxin (som går istället för buss på helger) så käftade vi lite med två fjantar som oxå var i busskuren.
De var så jävla dryga o irriterande o störde sig på OSS för att vi skrattade och hade kul.
Jävla retards!
Sen snodde folk vår taxi.
Fan vad arga vi var eftersom vi suttit i väntat en timme i kylan.
Det käftades åt både höger o vänster.
Men till slut studsade vi in i en jävla taxi.
Vi sjöng med till musiken chauffören hade på för fulla muggar.
Han garvade som fan åt oss o verkade tycka vi var helt störda...men roliga :)

Hoppade in till H & J.
Fylleåt pommes o fiskpinnar.
Dog lite på deras soffa sen knallade jag och Jocke hem till moi och tvärdäckade.

Legat halvdöd i soffan o kollat tv o druckit kaffe tills det var dags att följa Jocke till stationen runt lunchtid.
Fy fan vad icke frestande det var att gå ut i det tillståndet.
Gårdagens smink utsmetat,noll ork...lovely.
Mums ^^
 


Handen läker på fint.
Tog stygnen i torsdags o det gick bra.
Superskönt att kunna använda båda mina händer igen.
Jag har inte full styrka i vänstra ännu o inte full känsel över handryggen men det har inte gått sån lång tid sedan operationen ännu.
Patience!


Nej nu orkar jag inte sitta vid datorn längre.
Eller jo,vänta!
Idag firar jag och Hanna 2 veckor utan cigaretter!
Fan vad vi är bra!
Det går finfint med min e-cigg.
Jag älskar den.
Ska sluta med den med så småningom..alternativt bara röka med nikotinfri e-juice (vätskan man fyller på)
 
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Carina carinan

Funkar elciggen bra?

Svar: lldeles utmärkt-.
Starsprinkle

2014-02-02, kl 21:27:16


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0