Gaykväll på Heaven med brudarna.

Mycket skojig kväll igår med brudarna.
Förfestade hos Hanna & Jossi med Louise sen körde Louises moder in oss till stan där vi först satte oss på Rockbar.
Slöt upp med Hannas söta bögkompis Isac oxå,mycket trevlig kille,jättego.
Efter en öl där så rörde vi oss mot gaykvällen på Heaven.
Första gången där för min del.
Hanna & Jossi har vart där massa dock.
Vi betalade inträde o klev upp för trappan.
Meeen hann knappt vara där länge alls..knappt tio minuter gissar jag på innan Louise försvunnit.
Så visar det sig att hon dragit hem och idag mindes hon det inte ens.
Hahaha.
Hon drar jääämt hem.
Jäkla fruntimmer!

Det var fullt med folk där men inga på dansgolvet.
Vi började dansa för fulla muggar med våra supersexiga dansmoves.
Hahaha.
Så småningom vågade nån mer upp,sen en till,en till etc.
Vi drog igång hela dansgolvet.
Så jäkla kul.
För bara några veckor sen hade jag aaaaldriiig dansat ute alls.
Nu tycker jag det är skitkul.
Ja,under förutsättning att jag inte är nykter för då är det inte ens att tänka på,haha.

Det var kondomregn o jag plockade på mig en liten mängd ,tänkte ge Spike.
Han blir ju faktiskt 14 nu...alldeles snart.
Den 3e mars närmare bestämt.
Men han tyckte såklart bara jag var pinsam som gav honom dem.
Precis och exakt allt jag gör är pinsamt nämligen,hahaha.
Oh well.

Det dansades mer,det dracks etc etc.
Jag drack en hel del men det är rätt wierd.
För även om jag är dyngpackad så säger alltid mina vänner  att det aldrig märks på mig när jag är full.
Hur är det möjligt?
Har fått höra det genom åren.

Satte glowsticks genom min septumpiercing o när jag tog ur den sen så åkte tunneln med ut.
Brukar kunna fippla tillbaka den även fast jag har ring i men denna gången gick det inte.
Och inte fick jag loss ringens kula heller så ..ja,där hängde tunneln..
Så fick jag gå och se ut HELA kvällen.
Som ett jävla miffo.
Hahaha.

Vi åkte med 02 bussen hem och det var sååå jäkla skönt att slå ned röven o sitta och blunda en stund.
Sen när jag kommit hem mulade jag i mig 6 jävla mackor och tvärdäckade.
Jösses.

Idag har jag vart jättebakis.
Minns inte när det var så illa senast.
Men hey,värt det.

Nattinatt//HellA
 





Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Jag är en Louise. Drar (smyger) alltid hem innan kl 24 typ

Svar: awww,why?Jag var sån förr. ^^
Starsprinkle

2014-02-24, kl 11:07:13


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0