Hamsterdöd & psyk.

Igår upptäckte jag att vår lilla hamster 'Kakan* somnat in.
 

Lilla skrutten,han blev iaf en gammal farbror på lite över 2 år nånting.
Hamstrar brukar bara bli runt två så..
Ja..
Tråkigt.
Nu ligger han i frysen tills marken mjuknat o vi kan begrava den lilla parveln.
Och nej,jag tycker inte det är äckligt att ha en död hamster i frysen ifall någon undrade.

Idag var jag nere på psyk för utredningsmöte igen.
Fortsatte med 'intervjun' men skummade även in på mycket gällande min pappa och det blev nästan lite som ett uppvaknande varför jag är som jag är idag.
Mycket är pga honom.
Hon kunde se saker utifrån mitt berättande som jag själv aldrig ens lagt en tanke på.
Mycket intressant måste jag säga.
Nästa gång blir det att sitta där hela 2 timmar för ett test,sätta ihop saker och fan vet allt.
Skitscary i mitt tycke.
Hatar alla gånger då jag känner mig korkad,vilket jag kommer göra då.
Men,men...Det ska med göras.

Ska strax ned o hämta upp sista tvätten,hållt på sen i eftermiddags.
Så har jag hållt på o bökat inne på Leeloos rum.
Smårensat,plockat,städat,stallt in en bokhylla för alla hennes småprylar,lagt på extra madrass då hon klagat över att sängen vart för hård etc etc.
Så hon blir nog glad när hon kommer hem från pappa o Amanda på söndag :)

Nej,tack o hej//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: M.

Aww söt hamster! Ser precis ut som den jag hade i mina tonår. Den levde också på övertid, blev nästan 3 år vill jag minnas. Söta små parvlar!

Svar: oh,3 bast var inte illa.
Starsprinkle

2014-02-21, kl 23:52:05


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0