Ordningen återställd.

Today...Vart in till Willys med Hanna,Jossi,Spike och lilla Viljah.
Studsade även in på Marieberg köpcentrum en snabbis för att köpa en ny clearomizer till min e-cigg.
Den hade börjat smaka bränt o det gick inte att byta ut själva brännardelen på min..men nu är ordningen återställd o jag kan vejpa med god smak igen,yay!

Under kvällen blev det en rask,svettig promenix.
Tvingade med mig Spike denna gången.
Och lillebror hakade också på.
Mycket roligare att inte gå själv :)
Ska tvinga med mig Spike imorgon med, han behöver komma ut och bort från datorn.







Lillasyster är inte hemma så vi hade lite tacomys för oss själva.

//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0