Ljuva abstinens.

Har tänkt blogga sisodär hundratjugoelva gånger men det blir aldrig av för  hela jag är fucked up.
Jag går från att vara glad till tvärförbannad för att sen blir deppig o gråtfärdig.
Åhh,ljuva abstinens.
Jävla rökningshelvete!
Har nu även vart utan nikotinplåster i 3 dagar.
Det var inte meningen att sluta med dem redan men  i lördags morse glömde jag byta plåstret o när jag sen kom på det under typ eftermiddagen så tänkte jag att vi får väl se hur länge jag pallar.
Så ja..nu är det ingen idé att sätta på ett.
Jag överlever.
Puffar på min e-cigg till och från,det räcker.
Men som sagt...jag är helt fucked up.
Imellanåt blir jag nästan lite rädd för mig själv.
Don't worry.
Har inte en endaste liten miniplan på att stoppa in en cigg i käften igen.
Visst,jag tycker om att röka men det är iiiinte värt det,inte på några sätt.
Jag luktar inte fan nu och kommer sparar runt 1200:- varje månad,kanske lite mer till och med.
Hanna och jag slutade samma dag.
Vi peppar varandra.
Heja oss!

Idag har det städats.
Dammsugning,skurning av golv,plockande,flytt av byrå,tvättar i källaren etc etc etc.
Måste helst vara sysselsatt så jag inte känner efter och börjar tänka på..ja,allt.

I helgen var jag o lesbianerna i Örebro.
Gick på Hindersmässan o frös ihjäl,käkade på 'La baguette' och var lika pinsamma som vanligt eftersom både Hanna och jag glömmer bort att vi är ute bland människor.
Stackars Jossi ;)
Sen åkte vi på alla möjliga loppisar.
Jag tror inte jag hittade nåt men damerna fyndade massa kläder bl.a

Åhh guud vad kul det var.
På lördagskvällen...
Helt plötsligt kommer damerna hit...
Hanna...Hon hade gjort sig fin helt själv...
 

Jag dog.
Jag skrattade inte ens,jag bara satt med öppen mun o fick inte fram nåt.
Hahahaha.
Underbart!
Sen åkte vi till McD och Hanna skämdes ihjäl,lilla töööönten ;p

Tack o hej//HellA
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0