massa gott

Hoppas folket hade en fin nyårsafton.
Min var bara bra.
Käkade gott med familjen,kollade film bl.a älskade 'Beetlejuice' och kramades med både mor,lillebror o kidsen vid tolvslaget medans vi stod på balkongen o tittade på fyrverkerier.

Med handen är det okey.
Det gör mindre ont men är väldigt svullet..
Fast det är okey.
Jag är glad bara det gör mindre ont.


Bild från idag..
Det vill säga dag 5 tror jag det blir :)

Årets första dag har vart sååå seeeg.
Timmarna har sniglat sig fram.
Inte gjort mycket alls men det har jag inte de senaste 5 dagarna heller iofs.
Var upp till Ica med H & J en snabbis bara.
Hämtade ut paket från Tassimo.
Man fick nämligen 200 att handla för där när man registrerade sin maskin.
Så nu har jag massa mums.


kaffe,choklad och thé. :)

/hellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0