På torsdag istället.

Blargh,jag som trodde implantatet skulle opereras ut idag men så blev det icke.
Kom in runt 9.30 till handkirurgen satte oss i väntrummet:
Visste att det kunde ta tid eftersom jag inte fått en specifik tid utan fick åka in som akut.
Satt väl där runt 1,5 - 2 timmar nånting men kändes som mer.
Varje minut sniiiiglar sig verkligen fram när man sitter i ett väntrum,haha.

Så fick jag komma in till en manlig handkirurg som såg extremt seriös ut,inte alls skojfrisk.
Tänkte att nu jävlar skulle han gnälla på mig.
Men det gjorde han icke.
Han var mycket trevlig o gnällde inte ett dugg på implantatet.
Tvärtom så fick jag intrycket att han tyckte det skulle bli lite spännande att operera bort det.
Lite skillnad mot operationerna han gör dagligen liksom,hehe.
Han kollade o kände på handen.
Så kallade han även in en äldre,mer erfaren kirurg för att rådfråga lite.
Med henne följde även en till läkare samt en sköterska.
Hon var också jättetrevlig o de tyckte det var synd att jag skulle behöva ta ut det eftersom det kostat massa pengar o jag faktiskt ville ha det där.
Anyway.
Jag fick förklarat hur de kommer göra osv sen fick jag en tid på torsdag morgon.
De kommer sätta en sån blodtrycksmanchett (tror jag det heter) runt överarmen,fullt uppumpad hela tiden.
Sen kommer de injecera bedövning i hela armen och förhoppningsvis kunna ta ur silikonet ur samma snitt som det sattes in,bara att de ska göra det lite större.
I och med att det är infekterat så är det hårdare än vanligt så om det inte går måste de skära upp handryggen.
Men jag hoooooppas de lyckas annars kommer det ta sån jäkla tid att läka.
Kommer även få käka antibiotika lite till efter operationen.

Julio är shysst o summan jag la på implantatet kommer jag ha innestående hos honom så får han gadda mig för det.
Ska bolla lite idéer någon dag sen när jag är fullt frisk igen så blir det att ligga lite under nålen istället.
Kommer bli awesome i trash polka/swaztika stil ♥

//Hell
 
A


Här kommenterar du:
Skrivet av: Tess

Så synd att implantatet inte ville ge med sig. Men kul med tatuering! :)

Svar: ahh jag vet :/
Oh ja,det kommer bli superbra :D
Starsprinkle

2014-01-14, kl 18:32:49


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0