Svullet Frenulum!

Måste bara dela med mig av Svullets nya låt.
Den går på repeat här hemma <3
Alltid lika geniala.


Kom och titta på min fitta
den är full av herpes-smitta
Fyll min buk, med din kuk
har du tur så blir du sjuk

Mina tuttar står och skuttar
varje gång som fittan pruttar
Ta min arm i din tarm
Åh du är så våt och varm

Kräks på magen, torka kragen
Sen vill jag bli våldsamt tagen
av din lem, i mitt slem
Räkna ett två tre fyr fem

Spruta säden över pläden
Huka dig bland äppelträden
Jag är stygg, du är snygg
Bajsa på min puckelrygg




Slafsa gröten, bli en blöt en
Sov en stund om du blir tröten
Kasta dart, på min fjart
Blodet skvätter underbart!

Flika in en massa minnen
in i mina åtta sinnen
Flå min katt, gör en hatt
Du ser ut som en mulatt

Knulla barnen, ner i kvarnen
Färsen blandar du med flarnen
Vältra mig, i pastej
Ingen tänker hindra dig

Ring polisen, euro-krisen
Bajsen pruppen röven fisen
Ninjabög, ful och trög
Ingen ville att hon smög




-Knulla skiten ur min fläskmomma -




Vi är feta, ack så heta
Men jag vill så gärna veta
Hur det känns, i ditt flens
När jag sörplar rutten mens

På med masken, fram med tasken
knulla mig i momma-slasken!
Ge mig smisk, på min fisk
Den kan spela laserdisc!

Krama pungen, vilken tung en
Kalla mig för Bergakungen
Gosa mys, kyl och frys
vetenskaplig analys

Käka spya i din lya
Alla möbler blir som nya
Jag är kåt, i en plåt
texten spåra ur - för låååt! ...




Är du ledsen, slå på NES:en
Surfa in på webbadressen
htp, www
mommas fitta punkt se

Öppna sidan, blotta slidan
det var banne mig på tidan
Det är lätt, att ha hett
sex med nån på internet

Kan mitt bäcken tömma säcken
på ett hundra förti tecken
What the hell, nu ikväll
vill jag träffas IRL

Jag vill njuta, du vill spruta
Kanske det är dags att sluta
snacka skit, transvestit
sluta surfa och kom hit.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lina

Hahahahaha x'D Va faan?! Hahaha, sjukt kul!

Utom meningen med "knulla barn". Den var vidrig.

2014-01-02, kl 22:49:17


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0