Öppen balkongdörr,utekväll och lite sånt.

Det är uuuunderbart skönt att kunna ha balkongdörren öppen för första gången sedan Molly flyttade in.
Att bara kunna ha ventilerna öppna under varma dagar har vart en plåga,belive me.
Men har vart så illa tvungen då hon vart benägen att hoppa ned.
Nu äntligen har jag fått upp skydd.
Loooovely!
Katterna är nöjda,hunden är nöjd o människorna är nöjda :D
Prisa spaljéer! 

På tal om något helt annat så var jag ute med mina tjejjor i lördags.
Satt o drack billiga öl på Plektrum (20:- fram tills klockan 22 för en Heiniken,det är BRA) sen skulle vi dra till Noise där Heaven's gaykväll hölls denna gången.
Hanna och Jossi gick före medans jag satt kvar ett par timmar o snackade med en vän sen precis när jag skulle gå o joina dem runt 24 så mötte jag dem utanför,fulla,hade spytt o ville dra,haha.
Så det blev ju billigt o bra iaf.
Glad att jag inte hann betala inträde för att sen gå direkt.
De drog o sov hos en vän o jag drog o sov hos en annan vän.
Möttes upp morgonen efter,bakfulla as hell stapplade vi bort till Max för att bakisäta massa onyttigt flottigt o gott.
Sen flumma runt på Konsum en sväng.
Slappa,äta glass,vada döda.
Vidare till Rusta o sen hem där jag tvärdog på sängen en timme typ.
Good weekend.
(bara två veckor kvar tills deras vigsel btw,spännande)


Idag är det en hel månad sen pappa dog.Känns skitkonstigt.
Lillebrorsan påpekade det igår.
jag trodde honom inte men det stämde.
Känns som högst någon vecka sedan.
Och idag är det även 1 år sedan Spikes farbror Tobbe dog.
Känns som det är så jäkla mycket folk som dött.
Tänker på dem alla <3

Har förresten fått hem gamla fina kaggar och en gammal byrå efter pappa.
Så jäkla fina.
Byrån är inte i så jäkla bra skick så den ska jag måla i någon kul färg.
Kaggarna ska bara stå o vara fina som de är :)


Idag var jag ner på psyk för att få ett utlåtande från en psykläkare.
henne vill jag aldrig mer träffa.
Ångrar att jag inte kollade upp henne innan vårt möte.
Hon har fått så jäkla dåliga omdömen och allt som står om henne stämmer verkligen.
Ska ringa psyk direkt imorgon när jag vaknat o kräva att få träffa en annan läkare asap.
Hon var helt bakom flötet!
Jag var inte glad när jag gick därifrån.
Blargh!

Nu ska jag ladda kaffebryggaren inför imorgon sen slöglo tv innan jag kryper ned under täcket.
Puss på er för det var internationella kyssdagen igår ;)
//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0