Blodig klantröv.

Sitter med la familia och kollar på "Final destination2" och innan det kollade vi lite "The mask" och lite annat smått och gott.
Egentligen skulle jag hängt i en park i Örebro med flatorna och Linda samt hängt på ock bar en sväng men jag började må illa och så har jag så jäkla ont i en tand.
Jäkla skittand.
Önskar jag var rik o kunde fixa min mun.
Helt sinnessjukt att inte tandvården ingår i det vanliga högkostnadsskyddet,jag menar...tänderna är för i helvete en del av kroppen.
Cheeses!

Tidigare idag när jag duschade o rakade benen så var jag visst lite ofrsiktig o råkade dra hyveln lite snett och uppåt.
Det sved till utav helvete o kvar på rakbladen satt en lång remsa av mitt skinn.
Jag svor till och sen började det blöda som fan.
Bra jobbet Hella,bra jobbat där.
Jävla klantröv!
 

Midsommar var superlugn.
Käkade gott med familjen sen satt vi o garvade till film tillsammans :)
Jag var äckligt trött så orkade inte med nåt partande.

Nej,nu kolla klart filmen//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: newronica

Har inte ni tandvårdsförsäkringen där nere? Jag betalar drygt 40:- per månad och får gå till tandläkaren gratis när än jag behöver. Finns ju olika nivåer, beroende på vilket behov man har och min är väl den lägsta. Men kan ju lätt vara värt att kolla upp

Svar: jodå det finns här med,meeeen man måste först typ 'rusta upp' munnen så den är okey innan man får signa upp sig för det :/
Starsprinkle

2014-06-22, kl 19:08:16


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0