Mammagris.

Sitter i soffan o kollar på "Djurpolisen Houston".
Jag fullkomligt älskar sådana program.
Min absoluta drömjobb är att få arbeta med djur en vacker dag,
Gärna djur som haft det dåligt.
Vilken dröm att få hjälpa dem.

Måndagskväll alltså och första vardagen av sommarlovet.
Jag sitter dock här helt ensam,inga kids hemma :)
Eller ja,jag har ett stycke hund som ligger till vänster om mig,ihoprullad som en liten kanelbulle ^^
 
Megas är största mammagrisen jag nånsin vart med om.
Hon kan inte ens sova på nätterna utan min lukt.
Jag får ge henne typ tröjan eller brallorna jag haft på mig och lägga i hennes bädd annars går hon runt och piper o får ingen ro what so ever.
Fattar inte hur det ska gå den dagen de ska avla på henne o hon måste åka härifrån.
Oh well,det löser sig I hope.


Hade tänkt att jag skulle försöka börja fokusera mer på bloggen.
Kom fram till det för några dagar sen men inte kommit länge än så då mn rygg börjat jävlas extra mycket.
Har haft så ont flera dagar nu.
Jag tar mina meds och gör massa ryggövningar som jag fått av sjukgymnast men än är det inte bättre.
Skitrygg.
Det verkar ligga i våra gener med dåliga ryggar.

Nu den 26e så ska pappa begravas.
Fan vilken tung dag det kommer bli.
Men skönt ändå.
Efter det så kan jag nog gå vidare för just nu går man bara o väntar på det datumet.

Något betydligt roligare...
Nästa månad så ska mina fina flator gifta sig.
Jag är så jäkla glad för deras skull och jag ser fram emot bröllopet jättemycket :)
Wieeee!

Nu ska jag fortsätta njuta av min ensamma tid.
Nattinatt//hellA




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0