Adhd test,Farmen Fikri,gaykväll,barnkalas osv.

Nej nu jävlar måste jag sätta lite fart här känner jag.
Tänkte spela in en Vlogg men det blir ju aldrig av i vanlig ordning.

Måste börja med att berätta att jag och Hanna vart rökfria över 2 månader nu,whoooooop.
High five till oss!

I torsdags var jag på ett 2 timmar långt besök nere på psyk.
Det var dags för massa olika tester gällande adhd/add.
Det var 10 olika deltester så därför det tog sån tid.
Riktigt svårt tycker jag.
Kände mig galet puckad kan jag ju säga.
Sen att hon sitter där med ett tidtagarur gör att pressen blir stor som fan och jag fungerar varken under stress eller press,det blir helt bomullsaktigt innanför pannbenet.
Oh well.
Nu är det bara en grej kvar tills hon kan börja sammanställa utredningen o se om det visar nåt eller ej.
Morsan som ska dit o de ska fråga diverse saker,allt från graviditeten med mig till hur jag var som liten fram tills nu etc.

I fredags var flatorna,jag o Leeloo in till Örebro.
Det var riktigt kul att ha med min lilla dam för det var längesen.
Hon är nämligen alltid hos sin pappa & Amanda på helgerna nu för tiden.
Riktigt myspysligt :D
Vi knallade runt inne på Marieberg,käkade på McDonalds,Leeloo köpte My little ponys för sina sparade pengar och ja,lite så ;)

Och åhhh,jag köpte sötaste skalet till min mobil.
Jag ääälskar ödlor <3
Har vart helt utan skal ända fram tills nu.
40 spänn på Kjell & co är inga fel.


På kvällen hade vi också fullt upp då vi skulle festfixa på 'Familjens Hus' som Hanna hyrt.
Det blåstes ballonger,flängdes med serpentiner,dukades etc etc.
För dagen efter (lördag) var det dags att fira Noomi.
Vi klev upp tidigt o fixade till oss o knallade bort.
Jag är inget fan av barnkalas,sånt ger mig skavsår i hjärnan,haha.
Men vad gör man inte.
Kidsen lekte o stojade,vi fikade,snurrade flaskan för att ge paket,jag höll i fiskdammen osv. :)

 
Noomi blev så glad för presenten Leeloo o Spike gav henne,en hästtidning med halsband,plancher etc ;)
Kul när det uppskattas.
Det är en hästtokig liten tjej det där :)

När vi var klara där drog vi hemåt medans de skulle kalasa vidare med släkten.
Leeloo åkte till pappsen & Amanda,jag tog en tupplur o Spike pysslade med sitt.
Sen plockade jag o grejade lite innan jag fixade nytt smink o klädde mig för kvällen.
Hade nämligen lovat Hanna & Jossi att följa med på gaykvällen på Heaven som är 1 gång i månaden.
Hade verkligen noll lust att dra dit,uhh.
Då är det jobbigt att komma igång.

Hanna,Jossi och Linda kom hit,vi förfestade lite o sen åkte vi in mot Örebro.
 

Drog först till Plektrum.
Stannade utanför där en stund för en kille började prata med mig om mina horn,ville känna osv.
Det visade sig vara nån Fikri från tv-programmet Farmen.
Jag kollar inte på det så jag hade ingen aning.
Han är med o driver Plektrum o några ställen till tydligen så han släppte in oss utan att vi behövde betala garderobsavgiften ;)
Plötsligt började vi prata om bröstvårtor o skojade om att vi skulle gå ned på toaletten,hahaha.
Jag sa att allt jag läst om honom är att folk tycker han är dum i huvudet men han bara log.
Han var jättetrevlig mot oss iaf.


Drog bort till Heaven o satte oss och då ser jag ett bekant ansikte.
En nätvän vid namn Åsna.
Hon har vart trogen bloggläsare i 3 år eller vad hon sa,sen började vi snacka lite på fejjan för typ 2 månader sen.
det var jättekul att se henne.
Helskön o gullig tjej.
Alltså,det var så jäääkla random grej...Jag hade på mig mina skelettbrallor,då sa hon att hon haft på sig exakt DE byxorna.
Och jag liksom whuuut?
Visade sig att hon också vart tillsammans med Majki.
Haha,så jäkla lustigt.

Skälet till varför flatorna har röda stopptecken i nyllena är för det var 'trafikljusfest'.
Dvs färger efter status.
Rött - upptagen.
Gult - vet inte/prova.
Grönt - singel.
De hade inte så mkt röda kläder därav tecknen.
Jag hade inte så mycket grönt så det fick duga med gröna naglar och grönt smink ^^

Oh well,kvällen var väl okey men inget att hurra för.
Roligast var att träffa Åsna <3

Fastnade på Max när Heaven stängt vid 02.
Skulle käka men började prata med några snubbar som visade sig vara samhällslärare.
Började diskutera homosexualitet,missbruk,politik och fan vet allt.
Det var intressant o de var trevliga men jag var så äckligt trött så jag trodde jag skulle gäspa käkarna ur led.
Framåt 04.15 tror jag så var jag äntligen hemma i min säng o somnade så gott.

Nu ska jag stoppa Leeloo i säng.
Nattinatt//HellA
 
 
 
 




Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Du är så snygg!

Svar: Oj,tack :*
Starsprinkle

2014-03-26, kl 23:55:38


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0