Födelsedagsfirande.

Av någon anledning så vaknade Leeloo väldigt tidigt igår.
Klockan var säkert bara 5.30 eller nåt sånt.
Hon brukar annars vara svår att få upp.
Jag klev upp redan vid 05 då jag vaknade o kunde inte somna om.
Ställde mig o gjorde en liten fruktsallad till Spike vilket är rätt imponerande för att vara jag en tidig morgon,haha.
Sen vid 06.04 gick jag o Leeloo in till Spikes rum o väckte honom genom att sjunga o överrösa honom med kramar ♥
Lilla skruttfisen min.
På födelsedagen ffick man till och med strössel på fruktsalladen till frukost ;)

De satt till och med bredvid varandra på morgonen utan att bråka.
Leeloo ansträngde sig.
Oh,mammahjärtat ;)


Runt 09 kom mina flator,vi drog upp på byn för att handla lite,ta ut pengar och bla bla bla.
Sen hem till mig för att käka frukost ihop,de bjussade på baguetter med gurksallad o köttbullar :)
Satt o flummade o var konstiga som vanligt sen fick jag hjälp med att rulla chokladbollar.
Bakade silviakaka,slängde ihop tårta etc etc.
Sen vid 17 blev det födelsedagsfika för gossen min.
Hanna och Jossi kom tillbaka.
Min mor kom ofc.
Henke med sin sambo Amanda plus hennes tre kids.
Och Leeloo hade även bjudit in sin vän Agnes som var så jäkla gullig o hade köpt present till Spike,sötfia.
Spike fick en drös pengar så på lördag ska vi åka in till stan o klädshoppa för dem och ha en mysdag tillsammans <3




Spike var jättenöjd med födelsedagen och därmed är även jag nöjd :D
På kvällen var jag så trött att jag bara ville spy.
Jag var såå grinig i bläääää.

Idag har jag städat som fan.
Fick panik på hur skitigt det var.
Fan,jag skulle egentligen vilja slänga SÅ mycket prylar för vi har så mycket både högt o lågt här hemma,borde ta tag i det någon dag känner jag.
Det är på tok för 'plottrigt' liksom,eller vad man ska säga.

Tack o hej//hellA

Bara för bilden är så fin,de är såå fina och såå lika.
 
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Lou

Har Spikes släkt på pappans sida utländskt påbrå?

Svar: den frågan har jag faktiskt fått många ggr.Nej,de har faktiskt inte det och då har de ändå släktforskat en del.
Finland vet jag,men inget som kan förklara de starka mörka generna :)
Starsprinkle

2014-03-06, kl 10:08:31


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0