Örebro,ex och rykande mobil.

Igår blev också en fin dag :)
Det är bra och behövs då jag har extremt mycket att tänka o grubbla över,hjärnan orkar knappt,så jag måste skingra tankarna.
Mötte upp mina brudar sen drog vi till 'Knuten' för att käka frukost.
Knuten är en dagcentral,alltså hangout för pensionärer.
Och det är alltid billigt där :)
Perfa!
Min far bor i det huset o brukar hänga där så jag fick ont i magen bara av att tänka på att vi ev. skulle träffa honom o höra hur mycket han skulle gnälla på mig,men gjorde inte det.
Pjuuh.

 
 

Sen for vi in till stan då brudarna skulle till 'Bra Zoo'.
Knallade först runt lite i city med Bosco (en av deras två hundar) o satte oss för att lapa sol vid ett torg.

Passade på att köpa billig kattsand mest vi ändå var på 'Bra zoo' då de hade 'ta två betala för en' på Everclean.
Kommer aldrig byta tillbaka till billig kattsand btw (såvida jag inte skulle vara superfattig).
Är helst frälst gällande både Everclean och Smily cat.

Vi var pissnödiga o fick infallet att åka o våldgästa Fredde (mitt ex) för att låna hans toalett.
Jag förvarnade honom inte innan utan ringde bara på porttelefonen o en yrvaken Fred svarade o öppnade.
Vi hade väckt honom från hans skönhetssömn,hahaha.
Poor thing.
Vi stannade o snackade en liten stund o gosade med hans vovve Kelly.
Kul att se fanskapet igen :)
Det var längesen nu.


Vidare till Marieberg Galleria för att uträtta diverse ärenden såsom att bråka med de i teliabutiken då Jossi's mobil började ryka o halvbrinna då hon laddat den.
Så slutade hela mobilen o fungera,laddaren likaså.
Hon har garanti på telefonen (samsung galaxy S3) men då det var en spricka i skärmen så hade all garanti försvunnit.
What the actual fuck liksom!?!?
Vad är det för jävla bullshit!?
In på Specsavers..
Käka lunch..
Mr Minit för att köpa e-juice bla bla bla..

När vi var klara där for vi till Hannas vän S som äger ett stort blomsterföretag.
Vi surrade lite o hon fick oss att hjälpa henne med lite småjobb inför säsongens öppning.
Hälsade på några hästar o sen drog vi tillbaka till byyyyyn.

Hej hopp gummisnopp//HellA
 


 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0