Orkade inte ^^

Jag skulle ju spara ut håret på sidorna o så småningom klippa av mohawken för att ha...ja,någon annan frisyr.
Sidohåret hade hunnit bli hela 5-6 cm nånting.
Men jag orkade inte längre ;)
Så igår bad jag Jossi raka bort skiten.
Så tog hon bort mina überslitna toppar som var mer svinto än hår.
Det behövdes.
Oh well,nu känner jag mig mer som mig själv igen iaf.


Färgade nyss håret med.
Men det torkar under handduksturbanen nu så det kan jag visa imorgon :)

Har vart en mysig kväll.
Först städade jag hela lägenheten.
Tände massa ljus i vardagsrummet,satte på musik,målade naglarna o ja..bara allmänt mys.
Bra lördagskväll :)

Eftersom det blivit varmare nu så rakade jag Megas.
Hon har fått ha sin lilla päls under vintern,eller ja..fjun kanske man ska kalla det ;)
Har dock ansiktet på henne kvar,måste ha hjälp att hålla fast damen för det då hon fullkomligt hatar att ha en trimmer i nyllet.
 



Igår var flatorna o jag med Louise in till 'Stanley Tattoo & bodymodification' i Kumla.
Det var nämligen dags för henne att skaffa sin allra första tatuering.
Hon var så nervös lilla prutteluttan men det gick så bra o den blev jättesöt.
Hon var så stolt över sig själv efteråt :)

Stannade kvar en liten stund o snackade med Stanley efteråt.
Han är ju bara så jäkla go.

Sen for vi runt lite hit o dit.
Stannade till vid Statoil brändåsen o råkade bevittna en stöld.
Några snubbar på parkeringen som stod o bytte däck då de fått punktering.
De hade fått låna ett fälgkors o lite andra verktyg.
De drog iväg med en rivstart med det samt 52 liter bensin.
Jävla idiotjävlar.
Vi gick in till killen på Statoil o berättade att vi sett det iaf ifall det behövdes vittne eller så.

Nu ska jag sätta ned röven i soffan o glo på tv en stund innan jag kryper ned under täcket
Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0