Vila i frid älskade Omran.

Min älskade, fina, fantastiska och charmiga igelkott Omran har ikväll fått somna in.
Han blev dålig jävligt snabbt.
Cancertumör i magen.
Hanna och Jossi var så snälla o ordnade barnvakt och körde in mig till djursjukhuset i Kumla då jag fått en akuttid.
Fina, fina Omran.
Han fick en spruta i magen o jag grät som ett barn.
Det gick väldigt fort.
Tror inte ens det hann gå 5 minuter och när veterinären kom tillbaka in i rummet efter 10min för att lyssna med stetoskop hade han redan hunnit bli kall.
Usch vad jag kommer sakna honom!
Han var mitt lilla hjärta.
I år skulle han bli 5 år och jag har haft honom sen han var kanske runt 10 månader eller nåt sånt.
Både jag och barnen har tagit farväl men sen när det blir varmare ska vi ha en liten fin begravning för honom.

Att inte få höra hans små trippande fötter varje kväll kommer nog ta tid att vänja sig ifrån.
Det lät som småååå, pyttesmååå trumpinnar ungefär :)
och hans fnysande när man kom för nära o han inte var beredd.

Nu har han det bra iaf.
Med mängder av kattmat, zophobas och smutsiga underkläder som han älskade det lilla pervot.

Vi älskar dig Omran.
Du är galet saknad! <3







Här kommenterar du:
Skrivet av: kolin

Tja!
Mycket grönt på bloggsidan… Kändes nästan som i Prag med allt Absint…
K

Svar: grönt är skönt Kolin :DOhh absinth vill jag prova,aldrig gjort.
Starsprinkle

2014-03-07, kl 19:45:12


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0